Informacja o posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Szprotawie.
Komisja Gospodarki – 25 stycznia 2018 roku (czwartek) o godzinie 13.30
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
- Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
- ustalenia ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Szprotawy za udział w działaniach ratowniczych i szkoleniach organizowanych przez Państwową Straż Pożarną;
- nadania nazw ulic w miejscowości Nowa Kopernia;
- wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży lokali mieszkalnych zbywanych
na rzecz najemcy w trybie bezprzetargowym;
2. Sprawozdanie z pracy Komisji Gospodarki za 2017 rok.
3. Sprawy bieżące.
4. Wolne wnioski.
Komisja Rolnictwa – 25 stycznia2018 roku (czwartek)o godzinie 14.30
Miejsce Posiedzenia -Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Miejsce Posiedzenia -Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
- Informacja rzeczowo-finansowa z realizacji zadań z zakresu wykorzystania funduszu sołeckiego za 2017 rok.
- Sprawozdanie z pracy Komisji Rolnictwa za 2017 rok.
- Sprawy bieżące.
- Wolne wnioski.
Komisja Budżetu – 26 stycznia 2018 roku (piątek)o godzinie 10.00
Miejsce Posiedzenia -Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Miejsce Posiedzenia -Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
- Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szprotawa;
- zmiany uchwały budżetowej na 2018 rok Gminy Szprotawy;
- zmieniająca uchwałę w sprawie emisji obligacji Gminy Szprotawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
- emisji obligacji Gminy Szprotawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
- zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Szprotawa lub jej jednostkom podległym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg;
- określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki dla których organem rejestrującym jest Gmina Szprotawa oraz ustalenia trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystania;
- określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli zlokalizowanych
na terenie Gminy Szprotawa, prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostki.
2. Sprawozdanie z pracy Komisji Budżetu za 2017 rok.
3. Sprawy bieżące.
4. Wolne wnioski.
Komisja Społeczna– 26 stycznia 2018 roku (piątek) o godzinie 11.15
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
- Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Szprotawa na lata 2016-2023 za 2017 rok.
- Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
- określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki dla których organem rejestrującym jest Gmina Szprotawa oraz ustalenia trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystania;
- określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli zlokalizowanych na terenie Gminy Szprotawa, prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostki;
- ustalenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Szprotawa przedszkolach publicznych, publicznych innych formach wychowania przedszkolnego
i oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych; - zmiany uchwały Nr XXIV/158/2016 Rady Miejskiej w Szprotawie z 31 marca 2016r. w sprawie desygnowania przedstawicieli Rady Miejskiej w Szprotawie do udziału w pracach Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Szprotawa.
3. Sprawozdanie z pracy Komisji Społecznej za 2017 rok.
4. Sprawy bieżące.
5. Wolne wnioski.