Logo: Szprotawa

Aktualności

Raport i debata o stanie gminy za 2018 rok

Podczas sesji 27 czerwca br., zostanie przedłożony Raport o stanie Gminy Szprotawy za rok 2018, który podsumowuje działania władz samorządowych w ubiegłym roku.
Burmistrz Mirosław Gąsik zachęca wszystkich zainteresowanych, a w szczególności mieszkańców do lektury dokumentu. Raport zawiera najważniejsze dane finansowe i statystyczne oraz przedstawia wykonane zadania infrastrukturalne, działania społeczne oraz informuje o bieżącej sytuacji naszej gminy.
 
W trakcie sesji odbędzie się debata nad raportem, w której zabiorą głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Szprotawie wcześniejsze, pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 26 czerwca 2019 r. (środa), do godziny 15.00, w Biurze Obsługi Klienta (parter ratusza) oraz w Biurze Obsługi Rady (pok. 20, II piętro). Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
 
Raport oraz załączniki do pobrania (załącznik OSP oraz dane z GUS

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

poniedziałek:    08:00 - 16:00
wtorek-piątek:    07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

  • Baner: Magdalenki
  • Baner: baner jakość powietrza
  • Baner: baner Pod Dębami
  • Baner: Baner Gospodarka śmieciowa