Aktualności

  • 04-11-2022

KUPNO WĘGLA ZA POŚREDNICTWEM GMINY

Szprotawa rusza z programem umożliwiającym zakup węgla w cenie 2 tys. zł za tonę. Chcesz kupić na preferencyjnych zasadach węgiel od gminy? Możesz złożyć wniosek. Sprawdź jak to zrobić.
 
 
 
 
Kto i kiedy może złożyć wniosek?
  • wniosek może złożyć osoba fizyczna zamieszkująca w gospodarstwie domowym na rzecz, którego dokonywany jest zakup węgla,
  • gospodarstwo domowe jest prowadzone na terenie miasta i gminy Szprotawa,
  • jest uprawniona do otrzymania dodatku węglowego,
  • nie dokonywała dotychczas zakupu węgla na sezon grzewczy 2022/2023 w cenie niższej niż 2000 zł i ilości co najmniej 1,5 tony w przypadku składania wniosku do 31 grudnia 2022 roku i 1,5 tony w przypadku składania wniosku po 1 stycznia 2023 roku.
Podstawa prawna
Dz. U z 2022 r. poz. 2236
 
Wymagane dokumenty
Jakie informacje musisz zawrzeć we wniosku?
  • imię i nazwisko,
  • adres gospodarstwa domowego na rzecz którego dokonywany jest preferencyjny zakup węgla,
  • adres e-mail lub nr telefonu w celu kontaktu do umówienia terminu dostawy/odbioru węgla,
  • sortyment (węgiel orzech, groszek, miał węglowy) oraz ilość kupowanego węgla (nie więcej jak 1,5 tony na gospodarstwo domowe).
  • Stosowne informacje i oświadczenia (zawarte we wzorze wniosku).
  • Wniosek musisz podpisać.
Jeśli składając wniosek nie podasz wymaganych informacji lub go nie podpiszesz zostaniesz wezwany(a) do uzupełnienia wniosku, co znacznie wydłuży procedurę zakupu.
 
Gotowy formularz wniosku do pobrania.
 
 
Sposób dostarczenia dokumentów
Wniosek możesz:
  • przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail (nie zapomnij podpisać załącznika z wnioskiem za pomocą podpisu elektronicznego, podpisu osobistego – tj. przy pomocy dowodu osobistego z warstwą elektroniczną lub profilem zaufanym na tej stronie: www.gov.pl),
  • przesłać przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) ,
  • przesłać na adres: Urząd Miejski w Szprotawie ul. Rynek 45,  67-300 Szprotawa,
  • osobiście w Urzędzie Miejskim w Szprotawie, w Biurze Obsługi Klienta,
  • wniosku nie można złożyć telefonicznie.
UWAGA!
Wysłanie mailem skanu lub zdjęcia podpisanego odręcznie wniosku jest niewłaściwe. W takim przypadku zostaniesz wezwany(a) do złożenia odpowiedniego rodzaju podpisu elektronicznego.
 
Dodatkowe informacje udzielane są w pok. nr 27 lub pod nr tel. 68 376 07 81

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją