Rezerwacja wizyty online

  • 02-10-2020

Rezerwacja wizyty online

Rozpoczynając rezerwację wybierz z pierwszej rozwijanej listy Wydział, w którym chcesz załatwić sprawę, a poniżej z rozwijanej listy wybierz usługę, wskazując dokładnie sprawę, którą chcesz załatwić.

Przeczytaj to zanim dokonasz rezerwacji:
  1. Rezerwację możesz dokonać z maksymalnie sześciotygodniowym wyprzedzeniem.
  2. Przygotuj swój adres email oraz nr telefonu, który jest niezbędny do dokonania rezerwacji.
  3. Korzystajac z poniższego formularza wykonaj rezerwację.
  4. Na wskazany adres email otrzymasz potwierdzenie rezerwacji. Z tego potwierdzenia możesz jednocześnie anulować Swoją rezerwację, jeżeli okaże się, że nie będziesz mógł/a skorzystać z wybranego przez Ciebie terminu. Wtedy, nawet w przeddzień planowanej wizyty, z której jednak nie skorzystasz - anuluj rezerwację, umożliwiając innym skorzystanie z tego terminu.
  5. W przypadku nieobecności pracownika obsługującego Twoją sprawę i braku osoby, która mogłaby go zastąpić, otrzymasz, na podany przez Ciebie podczas rezerwacji adres email, informację o zmianie terminu Twojej rezerwacji lub w najgorszym razie o jej anulowaniu. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań aby zawsze realizować Twoją rezerwację, jednak w przypadku nieobecności większej ilości pracowników możemy nie być w stanie utrzymać Twojej rezerwacji.
  6. Z uwagi na powyższe, zawsze, w przeddzień wybranego przez Ciebie terminu wizyty, sprawdź swoją pocztę email celem upewnienia się, że nie otrzymałeś/aś wcześniej wiadomości o zmianie terminu rezerwacji lub o jej anulowaniu.
  7. W razie trudności z dokonaniem rezerwacji skontaktuj sie z nami telefonicznie: +48 68 376 12 90 lub +48 795 557 059
Sj2Pw0DRL9W2

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją