Podsumowanie dwuletniej pracy szprotawskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz nabór na członków RDPP Gminy Szprotawa II kadencji to główne tematy otwartego spotkania, które odbędzie się 21 kwietnia br.
Burmistrz Szprotawy i Rada Działalności Pożytku Publicznego Gminy Szprotawa zapraszają przedstawicieli lokalnych organizacji pozarządowych oraz wszystkie osoby zainteresowane na otwarte spotkanie, które odbędzie się 21 kwietnia br., o godz. 13.00, w Sali Kolumnowej UM w Szprotawie (II piętro).
Tematyka spotkania:
- Podsumowanie dwuletniej pracy szprotawskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, w związku z upływem kadencji.
- Nabór na członków RDPP Gminy Szprotawa II kadencji, spośród przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Dobiega końca pierwsza kadencja szprotawskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, która w dniu 6 maja 2014 r., na wniosek lokalnych organizacji została powołana przez burmistrza Józefa Rubachę, do pełnienia swej funkcji przez dwa, kolejne lata.
W ramach naboru kandydatów na członków szprotawskiej RDPP II kadencji spośród przedstawicieli organizacji pozarządowych, który trwał od 1 do 31 marca 2016 roku, zgłoszona została tylko 1 kandydatura: p. Zenona Piwtorak ze Stowarzyszenia „Szprotawski Uniwersytet Trzeciego Wieku”. Zgodnie z uchwałą Nr XLIX/367/2014 RM w Szprotawie z dnia 31 stycznia 2014r. w sprawie określenia trybu powoływania oraz organizacji i trybu działania Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Szprotawa, zmienionej uchwałą Nr XXIII/147/2016 RM w Szprotawie z dnia 26 lutego 2016 r., Radę powinni utworzyć: 2 przedstawiciele Rady Miejskiej, 2 przedstawiciele Burmistrza Szprotawy oraz
4 przedstawiciele sektora pozarządowego.
4 przedstawiciele sektora pozarządowego.
Dlatego nabór nie został rozstrzygnięty. Zapraszamy na spotkanie, które ma przybliżyć pracę Rady i zachęcić mieszkańców do włączenia się w działania, które wpłyną na dalszy rozwój współpracy szprotawskiego samorządu z trzecim sektorem.
W razie pytań prosimy o kontakt z pracownikami Wydziału Rozwoju Gminy tut. urzędu, tel. 68 376 07 72, e-mail