Aktualności

Plan pracy Komisji Rady Miejskiej

Informacja o posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Szprotawie.
Komisja Gospodarki – 25 stycznia 2018 roku (czwartek)  o godzinie 13.30
Miejsce Posiedzenia -  Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
 
  1. Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
  1. ustalenia ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Szprotawy za udział w działaniach ratowniczych i szkoleniach organizowanych przez Państwową Straż Pożarną;
  2. nadania nazw ulic w miejscowości Nowa Kopernia;
  3. wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży lokali mieszkalnych zbywanych
    na rzecz najemcy w trybie bezprzetargowym;
      2. Sprawozdanie z pracy Komisji Gospodarki za 2017 rok.
      3. Sprawy bieżące.
      4. Wolne wnioski.
 
Komisja Rolnictwa – 25 stycznia2018 roku (czwartek)o godzinie 14.30
Miejsce Posiedzenia -Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
 
  1. Informacja rzeczowo-finansowa z realizacji zadań z zakresu wykorzystania funduszu sołeckiego za 2017 rok.
  2. Sprawozdanie z pracy Komisji Rolnictwa za 2017 rok.
  3. Sprawy bieżące.
  4. Wolne wnioski.
 
Komisja Budżetu – 26 stycznia 2018 roku (piątek)o godzinie 10.00
Miejsce Posiedzenia -Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
  1. Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
  1. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szprotawa;
  2. zmiany uchwały budżetowej na 2018 rok Gminy Szprotawy;
  3. zmieniająca uchwałę  w sprawie emisji obligacji Gminy Szprotawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
  4. emisji obligacji Gminy Szprotawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
  5. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Szprotawa lub jej jednostkom podległym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg;
  6. określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki dla których organem rejestrującym jest Gmina Szprotawa oraz ustalenia trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystania;
  7. określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli zlokalizowanych
    na terenie Gminy Szprotawa, prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostki.
      2.  Sprawozdanie z pracy Komisji Budżetu za 2017 rok.
      3. Sprawy bieżące.
      4. Wolne wnioski.
 
Komisja Społeczna– 26 stycznia  2018 roku (piątek)  o godzinie 11.15
Miejsce Posiedzenia -  Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
Tematem posiedzenia będzie:
 
  1. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Szprotawa na lata 2016-2023 za 2017 rok.
  2. Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
  1. określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki dla których organem rejestrującym jest Gmina Szprotawa oraz ustalenia trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystania;
  2. określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli zlokalizowanych na terenie Gminy Szprotawa, prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostki;
  3. ustalenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Szprotawa przedszkolach publicznych, publicznych innych formach wychowania przedszkolnego
    i oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych;
  4. zmiany uchwały Nr XXIV/158/2016 Rady Miejskiej w Szprotawie z 31 marca 2016r. w sprawie desygnowania przedstawicieli Rady Miejskiej w Szprotawie do udziału w pracach Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Szprotawa.
     3. Sprawozdanie z pracy Komisji Społecznej za 2017 rok.
     4. Sprawy bieżące.
     5. Wolne wnioski.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

Urząd czynny w godzinach:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek-piątek: 07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

Logo Gevelsberg Logo Spremberg Logo Uman
  • Baner: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • Baner: baner Wsparcie OSP
  • Baner: Edukacja ekologiczna - projekt
  • Baner: RFIL
  • Baner: PFRON