Logo: Szprotawa
Logo: BIP Logo: Facebook

Aktualności

Działamy

Wybór nowego wiceprzewodniczącego, uchwalenie planu pracy na I półrocze 2018 oraz rozpoczęcie  działań związanych z organizacją Szprotawskiego Dnia Niepełnosprawnych, były przedmiotem kolejnego spotkania Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Szprotawa.
Szprotawska Rada działa od lutego 2014 roku i jest to już jej druga kadencja.
 
W  spotkaniu, które odbyło się 2 marca br., wziął udział po raz pierwszy Jarosław Zubal, desygnowany przez Radę Miejską po tym, jak z członkostwa zrezygnował inny radny - Roman Pakuła. Spotkanie otworzyła przewodnicząca  Regina Korzeniowska i przekazała głos burmistrzowi Józefowi Rubacha, który podziękował panu Pakule za działalność w szprotawskiej RDPP. Podziękowania złożyli również pozostali członkowie.
 
Innym ważnym punktem obrad był wybór wiceprzewodniczącego, którym została Wanda Augustyniak. Następnie uchwalono plan pracy na pierwsze półrocze oraz ustalono wstępne działania związane z organizacją Szprotawskiego Dnia Niepełnosprawnych, który odbędzie się na początku czerwca br.
 
Przypomnijmy, że Rada jest organem konsultacyjnym i opiniodawczym, powoływanym na wniosek lokalnych organizacji. Tworzą ją przedstawiciele Rady Miejskiej, burmistrza i lokalnych ngo. Głównym zadaniem Rady jest wypracowanie skutecznego dialogu i współpracy pomiędzy gminą a sektorem pozarządowym.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

5Galeria zdjęć: Spotkanie Rady Działalności Pożytku Publicznego - marzec 2018 r.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

poniedziałek:    08:00 - 16:00
wtorek-piątek:    07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

  • Baner: Magdalenki
  • Baner: baner odnawiaMY Szprotawę
  • Baner: baner Pod Dębami
  • Baner: Baner Gospodarka śmieciowa