Logo: Szprotawa

CO MUSISZ WIEDZIEĆ NA TEMAT KORONAWIRUSA! WEJDŹ TUTAJ: https://www...

Aktualności

Właściciele obiektów niemieszkalnych sami muszą podpisać umowę na odbiór śmieci

Od 1 stycznia 2021 r. nieruchomości niezamieszkałe zostają wyłączone z gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na mocy Uchwały Nr XXIV/170/2020 Rady Miejskiej w Szprotawie (Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego z 2019 r., poz. 2296).
Oznacza to, że wszystkie firmy, zakłady usługowe, sklepy, szkoły, instytucje, ogrody działkowe itp. będą musiały zorganizować wywóz i zagospodarowanie śmieci wytworzonych na swojej nieruchomości na własną rękę, podpisując z wybraną firmą wywozową stosowną umowę. 
 
W celu prawidłowej realizacji gospodarki odpadami w gminie, Burmistrz Szprotawy będzie prowadził kontrolę nad wykonywaniem obowiązku zawarcia umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów, a właściciele nieruchomości będą mieli obowiązek okazać ją na żądanie, podobnie jak dowód zapłaty za wykonaną usługę. 
 
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Nieruchomości, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Szprotawie, tel. 68 376 07 79.  

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

poniedziałek:    08:00 - 16:00
wtorek-piątek:    07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

Logo Gevelsberg Logo Spremberg Logo Uman
  • Baner: Przedszkole Rolna
  • Baner: Fundusz Dróg Samorządowych
  • Baner: baner Zdalna Szkoła
  • Baner: Edukacja ekologiczna - projekt
  • Baner: RFIL