W związku z gwałtownym wzrostem liczby zachorowań na Covid-19 oraz objęciem województwa lubuskiego czerwoną strefą, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców gminy, wprowadza się zmianę organizacji obsługi klientów Urzędu Miejskiego w Szprotawie.
Od poniedziałku, 15 marca br. obowiązują następujące zasady obsługi:
- obsługa odbywa się głównie poprzez Internet, telefon i pocztę. Najpilniejsze sprawy załatwiane są osobiście, po uprzednim umówieniu się. Prosimy o ograniczenie wizyt do wyłącznie niezbędnych i niecierpiących zwłoki;
- do odwołania interesanci przyjmowani są po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie lub on-line (strona www.szprtawa.pl zakładka REZERWACJA WIZYTY);
- dyżury Burmistrza Szprotawy prowadzone są jedynie w formie telefonicznej, po uprzedniej rezerwacji terminu;
- korespondencja przyjmowana jest od operatora pocztowego Poczta Polska oraz w Urzędzie Miejskim w Szprotawie w Biurze Obsługi Klienta, przy czym każdy dokument podlega 24 – godzinnej kwarantannie. Jednakże każdy dokument opatrywany jest datą wpływu, tj. kiedy faktycznie złożony został w ratuszu;
- prosimy również, w miarę posiadanych możliwości, wszelkie dokumenty z własnoręcznym podpisem (zeskanowane lub w formie zdjęcia dobrej jakości) przesyłać pocztą elektroniczną na adres: e-mail. Korespondencja taka jest równoważna z dostarczeniem jej w formie tradycyjnej (papierowej);
- wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych do poszczególnych pracowników Urzędu Miejskiego w Szprotawie dostępny jest pod linkiem - https://szprotawa.pl/PL/3113/Kontakt/
- możliwe jest dokonywanie wpłat w kasie ratusza. Kasa funkcjonuje w reżimie sanitarnym, tj. oprócz osoby obsługiwanej w holu BOK znajdować mogą się maksymalnie 2 osoby, w odstępie 2 m oraz w maseczce zasłaniającej nos i usta).