Kontakt

KONTAKT

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax +48 68 376 38 11
e-mail e-mail
 
godziny otwarcia:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek - piątek: 07:00 - 15:00
 
SEKRETARZ GMINY
Katarzyna Dziedzic
tel. 68 376 22 36, e-mail: e-mail
 
Kompetencje Sekretarza określa § 15 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Szprotawie (https://bip.szprotawa.pl/186/Regulamin_organizacyjny )
 
Sekretarzowi podlega:
  • Wydział Administracyjno – Organizacyjny
  • Biuro Obsługi Klienta
  • Biuro Obsługi Rady
  • Archiwum Zakładowe
 
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • obsługi sekretariatu burmistrza – biuro nr 6 (I piętro), tel. 68 376 25 11
  • spraw organizacyjnych, kontroli zarządczej, archiwum – biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 77
  • administracyjno-gospodarczego, ubezpieczeń majątkowych – biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 54
  • obsługi kadrowej – biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 86
  • obsługi rady – biuro nr 20 (II piętro), tel. 68 376 07 74
  • wojskowości i nadzoru nad OSP – biuro nr 26 (parter), tel. 68 673 05 87
  • spraw obronnych i obrony cywilnej – biuro nr 26 (parter), tel. 68 676 07 66
  • obsługi klienta – biuro nr 1 (parter), tel. 68 376 38 11
  • informatyki – parter, tel. 68 376 07 97
 
SKARBNIK GMINY
Skarbnik Gminy  Beata Sztojko 
 tel. 68 376 07 98e-mail
 
Z-ca Skarbnika  Marta Jeziorska
tel. 68 376 07 87
 
WYDZIAŁ FINANSOWY
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Justyna Rajewska, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 05 85
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Donata Dziamba-Rzeszutek, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 83
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Katarzyna Skrzypczyńska-Wojtkowiak, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 89
  •     księgowości innych należności i dochodów budżetu gminy – Wioletta Mita, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 05 82
  •     środków trwałych i podatku VAT – Anna Dudlej, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 07 71
  •     wymiaru podatków – Marta Jeziorska, biuro nr 12a (I piętro), tel. 68 376 07 87
  •     wymiaru podatków lokalnych – Katarzyna Jasic, 12 (I piętro), tel. 68 376 07 90
  •     księgowości podatkowej – Katarzyna Makuch, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 82
  •     księgowości podatkowej – Agata Śliwińska, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 99
  •     windykacji – Iwona Filipowicz, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 84
  •     naliczania płac pracowników Urzędu Miejskiego oraz naliczania płac pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych – Małgorzata Molenda, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69
  •     planowania budżetu, analizy finansowej i sprawozdawczości – Beata Sztojko, biuro nr 9a (I piętro), tel. 68 376 07 98
  •     wymiaru opłaty zagospodarowania odpadami komunalnymi – Barbara Malicka, biuro nr 30, (parter), tel. 68 376 07 85
  •     księgowości opłat odpadami komunalnymi – Judyta Szczudło, biuro nr 30 (parter) tel. 68 376 38 12
 
WYDZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PROMOCJI I TURYSTYKI
 
Kierownik  Maciej Boryna
tel. 68 376 27 63
 
Z-ca Kierownika  Małgorzata Serafin
tel. 68 376 11 25
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • promocji gminy, współpracy z zagranicą i organizacjami pozarządowymi – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 07 72;
  • ewidencji działalności gospodarczej, obsługi inwestora, promocji gospodarczej i polityki informacyjnej – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 313, tel. 68 376 05 86;
  • zezwoleń na sprzedaż alkoholu, dotacji w zakresie wspierania i upowszechnia kultury fizycznej oraz działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 305, tel. 68 376 07 67;
  • polityki informacyjnej – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 11 25;
  • obsługi Punktu Informacji Turystycznej – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, tel. 68 376 27 63;
  • funduszy unijnych i środków pomocowych –  ratusz, biuro 19 (II piętro), tel. 68 376 07 96; 68 376 07 75,
 
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • spraw społecznych i dotacji pozarządowych –  biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 07 76
  • edukacji – biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 05 83 
  • sprawy lokalowe, dodatki mieszkaniowe i energetyczne – biuro nr 8 (I piętro), tel. 509 619 657
 
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
 
Kierownik  Agnieszka Soliwoda
tel. 68 376 07 84
 
Z-ca Kierownika - Mirosław Nykiel
tel. 518 074 835
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • zamówień publicznych – Marek Rzeszutek, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 05 80
  • dróg, mostów, komunikacji publicznej, obiektów sportowych – Mirosław Nykiel , biuro nr 15 (II piętro), tel. 518 074 835
  • monitorowania realizowanych inwestycji – Ewelina Poźniak-Woźna, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 13 88
  • gospodarki przestrzennej – Małgorzata Święcicka, biuro nr 16 (II piętro), tel. 68 376 07 70, Magdalena Siwicka, tel. 600 856 159
 
WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
 
Kierownik - Piotr Wciórka
tel. 68 376 07 95
 
Z-ca Kierownika - Arkadiusz Zarzecki
tel. 68 376 07 81
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, biura strefy płatnego parkowania – Arkadiusz Zarzecki biuro nr 27 (parter), tel. 68 376 07 81
  • gospodarki gruntami i użytkowania wieczystego – Aneta Kuczak, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 78
  • sprzedaży nieruchomości lokalowych – Klaudia Poźniak, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 05 81
  • ochrony środowiska – Agnieszka Katan, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 79
  • obrotu nieruchomościami, gospodarki komunalnej – Paweł Chramęga, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 80
  • kontrole z zakresu ochrony środowiska – Piotr Tylawski, biuro nr 13 (I piętro), tel. 68 376 13 70
  • rolnictwa – Dariusz Jakubiak, biuro nr 5 (I piętro), tel. 68 376 07 93
  • melioracji wodnych, lasów i parków komunalnych oraz edukacji ekologicznej – Jan Ryszawy, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 94
  • program „Czyste Powietrze” – Krzysztof Matkowski, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 9, tel. 68 376 05 84
  • organizacji i nadzoru robót publicznych i prac interwencyjnych – Waldemar Juszczak, tel. 68 376 49 72, Katarzyna Matczak, tel. 68 376 11 66
 
URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
 
Kierownik - Magdalena Zdebelak-Kosmala
tel. 68 376 38 15
 
Z-ca Kierownika USC - Renata Kabzińska
tel. 68 376 07 55
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • Urzędu Stanu Cywilnego – biuro nr 29 (parter), tel. 68 376 07 55, 68 376 38 15
  • ewidencji ludności – biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 27 55
  • dowodów osobistych – biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 38 14

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

Urząd czynny w godzinach:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek-piątek: 07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

Logo Gevelsberg Logo Spremberg Logo Uman
  • Baner: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • Baner: baner Wsparcie OSP
  • Baner: Edukacja ekologiczna - projekt
  • Baner: RFIL
  • Baner: PFRON