- 09-10-2023
- drukuj
KONTAKT
Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax +48 68 376 38 11
e-mail e-mail
godziny otwarcia:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek - piątek: 07:00 - 15:00
SEKRETARZ GMINY
Katarzyna Dziedzic
tel. 68 376 22 36, e-mail: e-mail
Kompetencje Sekretarza określa § 15 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Szprotawie (https://bip.szprotawa.pl/186/Regulamin_organizacyjny )
Sekretarzowi podlega:
- Wydział Administracyjno – Organizacyjny
- Biuro Obsługi Klienta
- Biuro Obsługi Rady
- Archiwum Zakładowe
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- obsługi sekretariatu burmistrza – biuro nr 6 (I piętro), tel. 68 376 25 11
- spraw organizacyjnych, kontroli zarządczej, archiwum – biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 77
- administracyjno-gospodarczego, ubezpieczeń majątkowych – biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 54
- obsługi kadrowej – biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 86
- obsługi rady – biuro nr 20 (II piętro), tel. 68 376 07 74
- wojskowości i nadzoru nad OSP – biuro nr 26 (parter), tel. 68 673 05 87
- spraw obronnych i obrony cywilnej – biuro nr 26 (parter), tel. 68 676 07 66
- obsługi klienta – biuro nr 1 (parter), tel. 68 376 38 11
- informatyki – parter, tel. 68 376 07 97
SKARBNIK GMINY
Skarbnik Gminy – Beata Sztojko
tel. 68 376 07 98, e-mail
tel. 68 376 07 98, e-mail
Z-ca Skarbnika – Marta Jeziorska
tel. 68 376 07 87
WYDZIAŁ FINANSOWY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Justyna Rajewska, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 05 85
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Donata Dziamba-Rzeszutek, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 83
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Katarzyna Skrzypczyńska-Wojtkowiak, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 89
- księgowości innych należności i dochodów budżetu gminy – Wioletta Mita, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 05 82
- środków trwałych i podatku VAT – Anna Dudlej, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 07 71
- wymiaru podatków – Marta Jeziorska, biuro nr 12a (I piętro), tel. 68 376 07 87
- wymiaru podatków lokalnych – Katarzyna Jasic, 12 (I piętro), tel. 68 376 07 90
- księgowości podatkowej – Katarzyna Makuch, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 82
- księgowości podatkowej – Agata Śliwińska, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 99
- windykacji – Iwona Filipowicz, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 84
- naliczania płac pracowników Urzędu Miejskiego oraz naliczania płac pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych – Małgorzata Molenda, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69
- planowania budżetu, analizy finansowej i sprawozdawczości – Beata Sztojko, biuro nr 9a (I piętro), tel. 68 376 07 98
- wymiaru opłaty zagospodarowania odpadami komunalnymi – Barbara Malicka, biuro nr 30, (parter), tel. 68 376 07 85
- księgowości opłat odpadami komunalnymi – Judyta Szczudło, biuro nr 30 (parter) tel. 68 376 38 12
WYDZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PROMOCJI I TURYSTYKI
Kierownik – Maciej Boryna
tel. 68 376 27 63
tel. 68 376 27 63
Z-ca Kierownika – Małgorzata Serafin
tel. 68 376 11 25
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- promocji gminy, współpracy z zagranicą i organizacjami pozarządowymi – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 07 72;
- ewidencji działalności gospodarczej, obsługi inwestora, promocji gospodarczej i polityki informacyjnej – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 313, tel. 68 376 05 86;
- zezwoleń na sprzedaż alkoholu, dotacji w zakresie wspierania i upowszechnia kultury fizycznej oraz działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 305, tel. 68 376 07 67;
- polityki informacyjnej – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 11 25;
- obsługi Punktu Informacji Turystycznej – Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, tel. 68 376 27 63;
- funduszy unijnych i środków pomocowych – ratusz, biuro 19 (II piętro), tel. 68 376 07 96; 68 376 07 75,
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- spraw społecznych i dotacji pozarządowych – biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 07 76
- edukacji – biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 05 83
- sprawy lokalowe, dodatki mieszkaniowe i energetyczne – biuro nr 8 (I piętro), tel. 509 619 657
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
Kierownik – Agnieszka Soliwoda
tel. 68 376 07 84
tel. 68 376 07 84
Z-ca Kierownika - Mirosław Nykiel
tel. 518 074 835
tel. 518 074 835
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- zamówień publicznych – Marek Rzeszutek, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 05 80
- dróg, mostów, komunikacji publicznej, obiektów sportowych – Mirosław Nykiel , biuro nr 15 (II piętro), tel. 518 074 835
- monitorowania realizowanych inwestycji – Ewelina Poźniak-Woźna, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 13 88
- gospodarki przestrzennej – Małgorzata Święcicka, biuro nr 16 (II piętro), tel. 68 376 07 70, Magdalena Siwicka, tel. 600 856 159
WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
Kierownik - Piotr Wciórka
tel. 68 376 07 95
tel. 68 376 07 95
Z-ca Kierownika - Arkadiusz Zarzecki
tel. 68 376 07 81
tel. 68 376 07 81
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, biura strefy płatnego parkowania – Arkadiusz Zarzecki biuro nr 27 (parter), tel. 68 376 07 81
- gospodarki gruntami i użytkowania wieczystego – Aneta Kuczak, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 78
- sprzedaży nieruchomości lokalowych – Klaudia Poźniak, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 05 81
- ochrony środowiska – Agnieszka Katan, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 79
- obrotu nieruchomościami, gospodarki komunalnej – Paweł Chramęga, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 80
- kontrole z zakresu ochrony środowiska – Piotr Tylawski, biuro nr 13 (I piętro), tel. 68 376 13 70
- rolnictwa – Dariusz Jakubiak, biuro nr 5 (I piętro), tel. 68 376 07 93
- melioracji wodnych, lasów i parków komunalnych oraz edukacji ekologicznej – Jan Ryszawy, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 94
- program „Czyste Powietrze” – Krzysztof Matkowski, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 9, tel. 68 376 05 84
- organizacji i nadzoru robót publicznych i prac interwencyjnych – Waldemar Juszczak, tel. 68 376 49 72, Katarzyna Matczak, tel. 68 376 11 66
URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
Kierownik - Magdalena Zdebelak-Kosmala
tel. 68 376 38 15
tel. 68 376 38 15
Z-ca Kierownika USC - Renata Kabzińska
tel. 68 376 07 55
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- Urzędu Stanu Cywilnego – biuro nr 29 (parter), tel. 68 376 07 55, 68 376 38 15
- ewidencji ludności – biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 27 55
- dowodów osobistych – biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 38 14