Aktualności

  • 01-02-2019

Kolejne oszczędności w szprotawskim magistracie

Gmina Szprotawa zawarła umowę z firmą Audit Consulting Municipial sp. z o.o. w Chorzowie na usługowe prowadzenie w bieżącym roku audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Szprotawie. Wynegocjowana przez burmistrza Gąsika stawka jest niższa o blisko 7 tys. zł w stosunku do ubiegłego roku.
Wynagrodzenie za realizację usługi w trakcie trwania umowy wynosić będzie w roku 2019 - 22.800 zł, zaś w roku 2018 wyniósł 29.520 zł. Zgodnie z planem audytu w roku 2019 niezależnej ocenie poddana zostanie „Gospodarka finansowa i prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie – audyt otwarcia” oraz „Bezpieczeństwo informacji w Urzędzie Miejskim w Szprotawie”. Przeprowadzanie audytów w jednostkach samorządu terytorialnego jest obligatoryjne i wynika z ustawy o finansach publicznych. 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją