Aktualności

  • 03-11-2020

Uwaga! Od środy urząd pracuje zdalnie

Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów, od 3 listopada do 4 grudnia 2020 r. urzędnicy przechodzą na tryb pracy zdalnej. Oznacza to, że obsługa we wszystkich urzędach, w tym w szprotawskim ratuszu, będzie odbywać się głównie poprzez Internet, telefon i pocztę. Najpilniejsze sprawy załatwiane będą osobiście, po uprzednim umówieniu się.
Od środy, 4 listopada br. Urząd Miejski w Szprotawie ogranicza osobistą obsługę klientów do spraw bezwzględnie koniecznych i niecierpiących zwłoki. Pracownicy ratusza, w zwyczajowych godzinach pracy urzędu, pozostają do Państwa dyspozycji poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
 
 
 
 
1) SPRAWY WYMAGAJĄCE OSOBISTEGO STAWIENIA SIĘ
 
Wszelkie sprawy wymagające osobistego stawienia się załatwiane będą WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU SIĘ, pod nr tel. 68 3761290 (rejestracja) lub 68 376 38 11 (Biuro Obsługi Klienta).
 
PRZY BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY NAKAZ ZASŁANIA UST I NOSA!
 
 
2) SPRAWY ZAŁATWIANE ZDALNIE
 
Zachęcamy Państwa do korzystania z zakładki „Jak załatwić sprawę”. Umieszczone są tam wszystkie wnioski oraz niezbędne załączniki, które po wypełnieniu należy wysłać w formie elektronicznej poprzez skrzynkę podawczą EPUAP, drogą mailową e-mail, pocztą tradycyjną lub pozostawienie w punkcie rejestracji (wejście główne do ratusza).
 
Formy komunikacji zdalnej:
  • E-PUAP
Mieszkańcy mają do dyspozycji e-Urząd - platformę oferującą elektroniczne usługi - https://www.gov.pl/web/gov/zalatwiaj-sprawy-urzedowe-przez-internet-na-epuap
  • KOMUNIKACJA MAILOWA I TELEFONICZNA
Wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych do poszczególnych pracowników Urzędu Miejskiego w Szprotawie dostępny jest pod linkiem - KLIKNIJ TUTAJ.
 
 
3) REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W CEIDG
 
Wszystkie sprawy w CEIDG można załatwić przez Internet przy użyciu darmowego Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
 
Ważne! Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego możesz go szybko uzyskać przez Internet, wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.
Udostępniamy link do strony CEIDG, gdzie krok po kroku wytłumaczone jest, jak załatwić sprawę bez wychodzenia z domu https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/
 
W przypadku pytań z zakresu CEIDG prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem ratusza: 68 376 05 86 lub 68 376 07 67
 
Wszelkie sprawy CEIDG wymagające osobistego stawienia się załatwiane będą WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU SIĘ na określoną godzinę, pod nr 68 376 05 86 lub 68 376 07 67.
 
Zamknięte będą drzwi wejściowe do Centrum Aktywności Społecznej
(budynek dawnych Magdalenek).
Swoje przybycie należy zgłosić telefonicznie na nr 68 376 05 86 lub 68 376 07 67.
Po potwierdzeniu umówienia wizyty, pracownik umożliwi wstęp do budynku,
tj. otworzy drzwi od strony parkingu.
 
PRZY BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY NAKAZ ZASŁANIA UST I NOSA!
 
 
4) KASA URZĘDU ZOSTAJE ZAMKNIĘTA DO 4 GRUDNIA 2020 r.
 
Wszelkie opłaty prosimy regulować przelewami bankowymi.
Konto bankowe:
  • PKO BP SA 80 1020 5402 0000 0502 0267 2277
  • PODATKI prosimy wpłacać na indywidualny rachunek bankowy wskazany w decyzji podatkowej.
  • OPŁATĘ ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI prosimy wpłacać na odrębny indywidualny rachunek bankowy wskazany w zawiadomieniu o wysokości tej opłaty, na który należy wpłacać wyłącznie opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
 
Za utrudnienia przepraszamy! Jednak wszystkie działania podejmowane są w trosce o zdrowie i życie zarówno naszych mieszkańców, interesantów oraz pracowników urzędu.
Naszym celem jest ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Brak daleko posuniętej ostrożności doprowadzić może do ponownego całkowitego paraliżu działalności firm, przedsiębiorstw, urzędów, szkół, służby zdrowia i wszelkich innych instytucji życia codziennego, tym samym zagrozić naszemu bezpieczeństwu i życiu.
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją