Aktualności

  • 21-04-2020

Zmiana zasad obsługi w ratuszu

Od środy, 22 kwietnia br., zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, w Urzędzie Miejskim w Szprotawie znosi się częściowe ograniczenia w obsłudze obywateli. Będzie można załatwić sprawy z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, ochrony środowiska, ewidencji ludności, czy USC.
Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa, realizowane będą sprawy z zakresu:
  • rejestracji stanu cywilnego, tel. + 48 68 376 07 55;
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych, tel. +48 68 376 38 14;
  • wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, tel. +48 68 376 07 70;
  • wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji tel. +48 376 07 79;
  • wydania decyzji zezwalającej na usuniecie drzew i krzewów tel. +48 68 376 07 94.
Wszyscy pracownicy ratusza, w zwyczajowych godzinach pracy urzędu, pozostają do Państwa dyspozycji.
 
Ważne!
  • W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa, prosimy o załatwianie wszelkich spraw obsługiwanych przez urząd, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  • W sprawach pilnych, wymagających osobistego stawiennictwa, wizyty w urzędzie będą możliwe po uprzednim, telefonicznym umówieniu się z pracownikiem urzędu.
  • Podania, wnioski i inne dokumenty kierowane do urzędu należy wrzucać do wlotu znajdującego się w głównych drzwiach wejściowych do ratusza.  
  • Kasa urzędu nadal pozostaje zamknięta.
 
Dodatkowe informacje:
  • Zachęcamy do korzystania z zakładki Jak załatwić sprawę. Umieszczone są tam wszelkie formularze niezbędne do złożenia wniosku drogą elektroniczną.
  • Numery telefonów pracowników urzędu po pobrania.
  • Adresy mailowe do pobrania

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją