Kalendarium

19 maja 1407: Książę Jan zastawia Szprotawie powinność opieki

Aktualności

Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej w Szprotawie

Publikujemy plan posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Szprotawie.
Komisja Społeczna – 30 sierpnia 2018 r. (czwartek), godz. 14.00
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie 
 
Tematem posiedzenia będzie:
 
1. Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
  • zmiany uchwały Nr LV/353/2018 Rady Miejskiej w Szprotawie z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie utworzenia Szkoły Podstawowej w Długiem;
  • zmiany uchwały Nr LV/354/2018 Rady Miejskiej w Szprotawie z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie utworzenia Szkoły Podstawowej w Lesznie Górnym;
  • zmiany uchwały Nr LV/355/2018 Rady Miejskiej w Szprotawie z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie utworzenia Szkoły Podstawowej w Siecieborzycach;
  • zmiany uchwały Nr XXXV/305/09 Rady Miejskiej w Szprotawie z dnia 29 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przyznawania dodatków i innych składników wynagradzania nauczycielom zatrudnionym w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Szprotawa;
  • zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w jednostkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Szprotawa;
  • ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagoga szkolnego, psychologa, logopedy, terapeuty pedagogicznego, socjoterapeuty i doradcy zawodowego;
  • utworzenia odrębnego obwodu głosowania na obszarze gminy w wyborach samorządowych zarządzonych na 21 października 2018 r.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski.            
 
Komisja Budżetu – 31 sierpnia 2018 r., (piątek), godz. 10.00
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie 
 
Tematem posiedzenia będzie:
 
1. Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
  • zmiany uchwały budżetowej na 2018 rok Gminy Szprotawa;zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szprotawy.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski. 
 
Komisja Gospodarki – 31 sierpnia 2018 r., (piątek), godz. 11.00
Miejsce Posiedzenia - Biuro Obsługi Rady UM w Szprotawie
 
Tematem posiedzenia będzie:
1. Wydanie opinii do projektów uchwał w sprawach:
  • zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
  • nadania nazw ulic w miejscowości Szprotawa;
  • zatwierdzenia i przyjęcia do wdrożenia II Aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Szprotawa na lata 2016-2020.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

Urząd czynny w godzinach:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek-piątek: 07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

Logo Gevelsberg Logo Spremberg Logo Uman
  • Baner: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • Baner: baner Wsparcie OSP
  • Baner: Edukacja ekologiczna - projekt
  • Baner: RFIL
  • Baner: PFRON