Aktualności

Sesja Rady Miejskiej

30 listopada br. odbyła się II sesja Rady Miejskiej w Szprotawie. Powołane zostały Komisja Rewizyjna, Komisja Skarg, Wniosków i Petycji oraz komisje stałe.
Podczas sesji, z porządku obrad wycofano projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnych Rady Miejskiej w Szprotawie.
Podjęte zostały uchwały m. in. w sprawie dopłat do taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków, w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia wysokości stawek i zasad poboru opłaty targowej, określenia inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso.Radni po raz pierwszy głosowali imiennie za pomocą elektronicznego systemu do głosowania.
Więcej informacji na temat podejmowanych uchwał oraz o tym jak głosowali radni można zobaczyć na portalu Rady Miejskiej w Szprotawie: http://rada.szprotawa.pl/

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

5Galeria zdjęć: Sesja Rady Miejskiej

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

Urząd czynny w godzinach:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek-piątek: 07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

Logo Gevelsberg Logo Spremberg Logo Uman
  • Baner: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • Baner: baner Wsparcie OSP
  • Baner: Edukacja ekologiczna - projekt
  • Baner: RFIL
  • Baner: PFRON