Komunikaty

Ogłoszenie

Burmistrz Szprotawy informuje mieszkańców, że w 2019 r. po raz ósmy Gmina Szprotawa przystąpiła do realizacji zadania polegającego na usuwaniu azbestu.
Do 10 maja br. przyjmowane były wstępne wnioski od mieszkańców Gminy Szprotawa na demontaż dachów oraz innych elementów budowlanych wykonanych z azbestu. Z mieszkańcami, którzy złożyli wstępne wnioski na usunięcie azbestu
z ich nieruchomości w czerwcu zostały podpisane umowy na realizację prac, a następnie gmina dokonała zgłoszenia do Starostwa Powiatowego zamiaru wykonania robót budowlanych na tych nieruchomościach.
Najkorzystniejszą ofertę na wykonanie prac złożyła firma Eko 24 z Dębna. Prace realizowane były w lipcu i w sierpniu br. Usunięto łącznie i wywieziono do utylizacji 58 ton azbestu. Koszt zadania to 33.149,61 zł.
Po zakończeniu zadania, Urząd wystąpi do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze z wnioskiem o refundację 100% kosztów realizacji zadania.
Demontaż, transport i utylizacja azbestu z nieruchomości jest bezpłatny dla mieszkańców. 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Adres Urzędu

Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45
67-300 Szprotawa
tel./fax: 68 376 38 11
e-mail
 

Godziny otwarcia

Urząd czynny w godzinach:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek-piątek: 07:00 - 15:00

Miasta partnerskie

Logo Gevelsberg Logo Spremberg Logo Uman
  • Baner: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • Baner: baner Wsparcie OSP
  • Baner: Edukacja ekologiczna - projekt
  • Baner: RFIL
  • Baner: PFRON